VVS dagene 2012

CAMFIL NORGE AS STILLER MED EUROPEISK ”ROAD SHOW” FOR REN LUFT OG BEDRE FILTRERING

Road Show

Camfil Farr, verdens største aktør innenfor renluftsteknologi, turnerer nå rundt om i Europa med sitt Road Show. Man ønsker å øke bevisstheten og viktigheten av IAQ (indoor air quality), og samtidig demonstrere fordelene med effektiv filtrering. En trailer utstyrt med avansert måle- og testutstyr vil i de neste måneder reise til ulike europeiske storbyer. Hvert sted vil det bli fortatt ”live” målinger av uteluft, noe som vil gi mye informasjon om skadelige effekter av luftforurensing, som igjen vil påvirke inneluften der mennesker oppholder seg 90% av sin tid.

Luftforurensinger og dårlig inneluftkvalitet er blitt et offentlig helseproblem. Vi ønsker å øke den generelle bevissthet om disse problemenes påvirkning på folks helse, velvære, ytelse og produktivitet. Samtidig er kunnskap om IAQ´s viktighet begrenset. Vår mobile utstilling er tilrettelagt for å informere alle interesserte om viktigheten av ren luft der vi arbeider eller bor.

Ved hjelp av måleinstrumenter, laboratorieutrustning og filmpresentasjoner vil denne unike utstilling-på-hjul tydelig kunne vise flere typer forurensing som er ”usynlige” i luften omkring oss.

Besøk oss på stand nr D03-48

Last ned invitasjon her